Tänään oli sitten viimeinen koulupäivä, nyt en sitten näekkään luokkiksia yli kuukauteen, kun lähdetään työharjoitteluun. Nyt joku ajattelee, että kyllä niitä vapaa-ajallakin näkee, totta, mutta mä olen sellainen luonne, että kun en näe jotain/joitain henkilöitä joista pidän pitkään aikaan, olen jostain syystä täysi mulkku heitä kohtaan. Mistä se sitten johtuu? En tiedä, ehkä se on jonkinlaista luopumisen pelkoa tai jotain, en tosiaan tiedä...
Hassua muuten tuollainen käyttäytyminen, olen ilkeä niitä kohtaan joista pidän? mistä helvetistä sellainenkin voi johtua, kertokaa joku!

Tää viikko on muutenkin ollu ihan perseestä, kun mä jännitän jotain asiaa (alkavaa työssäoppimista) mulla menee kaikki energia siihen, olen koulussa sulkeutunut ja paskamainen muita ihmisiä kohtaan. En yhtään ihmettelisi, vaikka en saisi muilta yhteydenottja kuin Laurilta,
Opettajat luulevat et meillä on luokan kesken hyvä yhteishenki, kyllä niin varmasti onkin osaksi, mutta ei kokonaan. Ja mä luulen olevani siihen suurin syyllinen, voin jopa selittää; On tämä eräs neitonen, johon olin aika pahasti retkussakin, Veera nimeltään, hän siis pyörii Iinan, Tanjan, Mirvan, Tarun, Laurin ja Villen kanssa. Meillä meni sitten ilmeisesti Veeran kanssa sukset ristiin, tai vitut ne mitenkään julkisesti menneet, mulle on vaan kerrottu, että Veera ei pidä mun luonteesta, eikä mun persoonasta, oon kuulemma liian huumorintajuton? Totta varmasti, mutta se on asia mitä mä en voi muuttaa, tai voisin, jos aikaisin nuolemaan Veeran persettä aina kun voin, mutta siihen mä en oo koskaan alkanu, enkä ala.
No enivei, nyt Veera on sitten saanut Mirvan ja Iinan käännytettyä mua vastaan, tai sitten he ei vät vain pidä  musta, joka on todennäköisin vaihtoehto, mutta uskottolen itselleni, että Veera on heidät manipuloinut, helpompi se on toisesta löytää syytä kuin itsestä, eikö vain?

Hitto et  tekeekin kipeetä kirjottaa tätä...

Nyt Tarukin on ilmeisesti kääntynyt mua vastaan, vaikka se mitä sanois, tai sitten mä olen vain paranoidi, en tiedä. Ehkä mulle on vain satanut liikaa paskaa niskaan
Mutta se mikä mua eniten pelottaa, että Lauri lähtis noiden kelkkaan, sitä mä en kestäis, silloin mä jäisin täysin yksin, koska mä ymmärrän et Tanja ja Ville hengaa mieluummin edellämainittujen kanssa kun mun, se on ihan selvää, niin mäkin tekisin.
Onhan meil toki muitakin meidän ryhmäs, mut he eivät ole niin läheisiä, muista mä olen hengannu eniten ehkä Allun, Iinan ja Ninnin kans (iltasin lähinnä meses, ei koulus niinkään) jonka kans oon nyt tehny parityötä, se on pikkasen helpotanu.

Et tällasta sisältyy kiiltävän kuoren alle, ottakaapa oppia!

Mä ymmärsin just, et yllämainituihin asioihin saisi selvyyden juttelemalla asioista ko. henkilöiden kans, mut mullla on senverran heikko luonne, et en uskalla kohdata mulle vaikeita asioita, mieluummin lakaisen ne maton alle, ja annan olla. Mä en siis yksinkertaisesti löydä oikeita sanoja, en oo ikinä löytäny...
Et jos joku ylläolevan tekstin henkilöistä tunnisti itsensä, mä olen pahoillani, mut mä en vain pystyny selvittää asioita niinkuin pitäisi, musta ei vain ole siihen.
Tarvitsisin jonkun apua, et saisin itseni liikkeelle ja noi asiat selvitettyä, koska alussa me kaikki tultiin aika hyvin toimeen, nyt mä olen pikkuhiljaa ajautunu kauemmas ja kauemmas. (tai vitustako mä tiedän, voihan olla et kukaa noist ylläolevist ei ookkaan ikinä pitäny musta, ihmiselle on niin helppo valehdella)
Ja se kuka osaa sen pelin, pärjää täs elämäs helvetin hyvin, näin mä uskon.

Mä en halua oikolukee tätä merkintää, koska pelkään et deletoisin kaiken, koska pelkäisin näin "julkisesti" tunnustamisen olevan liikaa, siksi mahdolliset typot.

Mä toivon et tilanne nyt rauhoittuisi työjakson aikana, ja saisin uuden mahdollisuusden, vaikka harvoinpa asiat on sutttaantuneet itsekseen, kyllä se omaa aktiivisuuttaa vaatii.

Kaikkea en pysty nyt yhdellä kerralla käsittelemään, joten tää riittäköön aluksi, palaan asiaan kun olen saanut ajatukseni kasaan. Mutta täkin avautuminen paransi mun oloa aika paljonkin, sain kaiken henkisen paskan tekstin muotoon, ja jaan sen nyt teille...
Mä tiedän et teksti oli vittumaista lukea, joten onneks olkoon jos jaksoit tänne asti, jätähän mulle kommentteihin neuvo mitä mun pitäis tehdä, koska itse olen täysin hukassa...

Tehosekoitin - Hetken tie on kevyt