Tänään ei sitten paljoa tapahtunutkaan, sain sentään kämpän siivottua, kyllä se ihan kamalalta näyttikin, vaikka just viimeviikolla siivosin, miten voi yks ihminen saada viikossa sellasen sekamelskan aikaan, perkele!
Illalla siiten kävin koulun salilla vähän miettimässä asioita selväksi viikonlopun hölmöilyjen jäljiltä, soitin Laurillekin, kerroin viikonlopusta, mutta eipä se hirveesti auttanut. Siispä piti lähtee illalla viel kävelylenkille, sehän helpotti asioita kummasti, sain vähän perspektiiviä asioihin.

Telkus tulee näköjään BB:n pudotuslähetys, on tonkin kattominen jäänyt vähälle, kyllä mä tykkäsin ykköskaudesta enemmän.
Katos, Jenni näköjään lähti, no ihan sama

Mun pitää kyllä todella hankkia ystäviä koulun ulkopuolelta, koska mua vitutaa aivan sairaasti tällaiset ylimääräset vapaapäivät, kuten huome on. Toisaalta, nyt kun alkaa taas työharjoittelu, joka kestää  5 viikkoa, mitenhän silloin mahtaa käydä?
Mä olen kyllä huomannu sen, että niin kauan kuin rittää tekemista, ei sellanen paha olo iske, yksinäisyys on ehkä oikee sana kuvaamaan sitä tunnetta.
Joten nyt pitää salin lisäksi hankkii viel iltatöitä, jos sain iltaduunia, mun päivät vois olla tällasiä: 8.00-15.30 työharjottelus, kämpil vaihtaa kamat, ja 16.00 - 21.00 kauppaan hyllyjä täyttään, jos tulee vapaailtoja, silloin salil tai leffaan kattoo jotain, yksin tietty.
Mä olen aina mennyt mieluummin kattoon yksin leffaa kuin jonkun kaverin kanssa, en tiä miksi, mutta niin vain on.
Ehkä mä sitten olen sellanen "yksinäinen susi", vaikkain toi termi on naurettava, koska ihminen on laumaeläin. Ehkä jotkut vaan viihtyy pienemmässä laumassa kuin toiset, en tiedä.

Eli jos jollain olis myydä elämä, ostaisin, siihen sais kuuluu valmis ystäväpiiri, jos mahdollista.
Olenpäs mä vitun hauska...

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Lintu